Онлайн-курс «Оперативное управление в «1С:Управление нашей фирмой 8 для Казахстана». Редакция 3.0» («Қазақстан үшін 1С:Біздің фирманы басқару 8». 3.0 редакциясы») 2024 жылғы 07-09 тамыз аралығында
1С Қазақстан оқу орталығы серіктестер мен пайдаланушыларды «Оперативное управление в «1С:Управление нашей фирмой 8 для Казахстана». Редакция 3.0» («Қазақстан үшін 1С:Біздің фирманы басқару 8» 3.0 редакциясы») атты сертификатталған базалық онлайн-курсына шақырады.
«1С:Управление нашей фирмой 8» («1С:Біздің фирманы басқару 8») - шағын бизнес кәсіпорындарындағы басқарудың түйінді процестерін автоматтандыруға арналған дайын шешім: есеп, бақылау, талдау, жоспарлау. Бағдарлама меншік иелері мен басшыларға басқару құралдарының кең спектрін ұсыну арқылы компанияның жұмыс тиімділігін арттыруға көмектеседі (өнім туралы толығырақ ақпаратты http://www.v8.1c.ru/small.biz/ қараңыз).
Мақсаты: мамандарды, басшыларды және иелерді өз компанияларын тиімді басқару үшін бағдарламаны пайдалануға, сондай-ақ шағын бизнес кәсіпорындарында «1С:Управление нашей фирмой 8» («1С: біздің фирманы басқару 8») бағдарламасын пайдалана отырып, басқарушылық есепке қою және оны автоматтандыру бойынша қызметтер көрсетуге жылдам даярлауды қамтамасыз ету.
Курс:
- шағын бизнес кәсіпорындарында басқарушылық есепке қою және оны автоматтандыру бойынша қызметтер көрсетуге бағдарланған франчайзи-фирмалардың мамандарына;
- шағын бизнес– сервистік, өндірістік және сауда компанияларының, сондай-ақ жобалық және мердігерлік жұмыстарды орындауға маманданған компаниялардың иелері мен директорларына;
- өндірістік, өткізу және жабдықтау қызметін жедел басқаруға жауапты менеджерлерге арналған.
Курсты аяқтаған кезде сіз:
- «1С:Управление нашей фирмой 8» («1С:Біздің фирманы басқару 8») жаңа үлгілік шешімінің функционалдық мүмкіндіктері мен қолдану салалары туралы толық түсінікке ие боласыз;
- бағдарламалаусыз пайдаланушы режимінде «1С:Управление нашей фирмой 8» (1С:Біздің фирманы басқару 8) өз бетінше баптап орнату дағдыларына ие боласыз;
- шағын бизнес кәсіпорындарының қаржылық, өндірістік, жабдықтау және өткізу қызметін есепке алу, жоспарлау, бақылау және талдау үшін бағдарламаның мүмкіндіктерін тиімді пайдалануды үйренесіз;
- клиенттік базамен тұрақты жұмысты қалай ұйымдастыруға және әзірленген регламентті бағдарлама құралдарымен қалай бекітуге болатындығын білесіз;
- шағын бизнес міндеттерін шешу үшін қажетті көлемде жоспарлау және бюджеттеу технологияларын меңгересіз;
- бағдарлама мүмкіндіктері арқылы қызметкерлердің жұмысын бақылай білесіз және қызметкерлерді ынталандырудың әртүрлі мотивациялық схемаларын қалыптастырасыз.
Ұзақтығы: 24 академиялық сағат, 3 күндік онлайн оқыту түрінде сағат 09:30-дан 13:30-ға дейін өткізіледі, өз бетінше жұмыс істеу уақыты – сағат 14:00-ден 18:00-ге дейін.
Қысқаша мазмұны:
Кәсіпорынды басқарудың классикалық циклі және оны «1С:Управление нашей фирмой 8» (1С:Біздің фирманы басқару 8) бағдарламасында іске асыру.
Негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру
- тапсырыстарды және клиенттік базаны басқару;
- клиенттердің өтініштері мен қажеттіліктерін тіркеу;
- сатып алушылардың жолданымдары бойынша іс-қимылдардың орындалуын жоспарлау және бақылау;
- сатып алушылардың қажеттіліктерін талдау (тапсырыстар бойынша);
- сатып
алушылардың тапсырыстарын орындау: есепке алу және жоспарлау;
- өнімді өндіру және іске асыру;
- тауарларды өткізу;
- жұмыстар орындау;
- қызметтер көрсету;
- тапсырыстардың орындалуын бақылау, клиенттің тапсырыстың орындалу сапасын бағалауы;
- сатылымдарды талдау;
- клиенттермен өзара қарым-қатынастарды басқару (CRM);
- клиенттік базаны сегменттерге бөлу, компания үшін барынша тиімді сатып алушылар топтарын айқындау;
- сатып алушымен өзара қарым-қатынас тарихын жүргізу, байланыс ақпаратын сақтау.
Негізгі бизнес-процестерді қамтамасыз ету
- өнімдер, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер, тауарлар туралы деректерді есепке алу;
- баға белгілеу, бағалар тізімін автоматты түрде жасау;
- өнім шығаруды есепке алу және бұйымдарды жинақтау;
- шикізат пен материалдарға өндіріс қажеттіліктерін талдау, кәсіпорын қажеттіліктері негізінде сатып алуды жоспарлау;
- өнім жеткізушілермен жұмыс, сатып алу жоспарының орындалуын бақылау;
- қойма қорларын жедел есепке алу.
Қаржыны басқару
- дебиторлық және кредиторлық берешекті талдау, контрагенттермен өзара есеп айырысу;
- қолма-қол ақшаны жедел басқару, төлем күнтізбесі;
- шығындарды басқару, нақты өзіндік құнды есептеу: тікелей шығындар, жанама шығындар;
- кірістер мен шығыстарды талдау;
- басқарушылық есеп деректері бойынша алынған қаржылық есептілікті талдау – теңгерім, пайда мен залал, ақшалай қаражат қозғалысы;
- қаржылық жоспарлау, негізгі бюджеттерді құру және олардың орындалуын бақылау.
Дербес құрамды басқару
- кәсіпорын қызметкерлері туралы мәліметтерді есепке алу;
- дербес құрамның жұмысын жоспарлау, жұмыс тапсырмалары, сыртқы және ішкі міндеттер;
- міндеттер мен тапсырмалардың орындалуын талдау;
- дерпбес құрамның жүктелуін бақылау, жұмыс күнтізбелері;
- қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу;
- еңбекақы төлеудің мерзімді және келісімді жүйесі;
- дербес құрамның қаржылық уәждемесін басқару, нәтиже бойынша төлем, KPI.
Оқудан кейін тыңдаушыға «1С» фирмасының осы оқу курсынан өткені туралы куәлігі беріледі.
Құны:
- серіктестер үшін 52 000 теңге;
- пайдаланушылар үшін 57 000 теңге.
Құнына осы курс бойынша электрондық әдістемелік материалдар қосылған.
Назар аударыңыздар! Курс бейнежазбалары 3 аптаға беріледі!
Іс-шараны ұйымдастырушы: 1С Қазақстан оқу орталығы.
Оқуға арналған өтінімдерді 1С Қазақстан сайтында «1С Қазақстан оқу орталығының курстары мен емтихандары» бөлімінде толтыруды сұраймыз: https://1c.kz/training/165217/
1С Қазақстан оқу орталығының байланыстары: Сайт: http://1c.kz/ Пошта: training@1c.kz
Whatsapp: 8 708 921 8772
Барлық сұрақтар бойынша +7-7172-95-42-40 (ішкі 5) хабарласуға болады.